سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کمک یک معتاد به یک معتاد دیگر
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
مردی به پیامبر صلی الله علیه و آله گفت : «ای رسول خدا ! به من کاری بیاموز که چون انجامش دهم، خدا در آسمان، وزمینیانْ دوستم بدارند» .حضرت فرمود : «به آنچه نزد خداوند است، رغبت کن، تا خداوند دوستت بدارد و به آنچه نزد مردم است، بی میلی نشان بده، تا مردمْ دوستت بدارند» [امام صادق علیه السلام]
نویسنده : محمد گمنام:: 84/10/7:: 10:5 عصر

 

 من نگویم که در این شهر وفاداری نیست

 هست بسیار ولی کو به وفاداری من

 آنکه بیش از همه با من دم یاری میزد

 دست برداشت ز من روز گرفتاری من

 

 گمنامی اساس روحانی تمامی سنتهای ماست

 هر که  را که اینجا میبینید ویا هر چه را اینجا

 میشنوید در همین مکان باقی بگذازید به امید دیدار

 در روزهای آینده

 

 یک دم شهوت که خاک بر سر آن باد 

 زبون زن شدن شیوه شیر مردان نیست 


 

  ای دل دل مبند به خوشگلان بوالحوس

 که اینها لونگ حمامند هر که بست بست

 

چهار صفت در مومن نیست

1- عجله 2- لجاجت 3- خود پسندی 4- تنبلی...

 

خود پسندی انسان را از آموختن باز میدارد ...

 

صبر را تکیه گاه خود کن وبا هوس مخالفت کن ...

 

سه چیز از خوشبختی است

1 - زن سازگار  2- فرزند نیکوکار 

3- رزقی که زندگی او و خانواده اش را سامان دهد ...

 

 هر که از خودش راضی بشه ناراضی هاش زیاد تر

 میشن...

 

برای بنده زشت است که خود را بستاید...

 

 

دروغ باعث روسیاهی است ...

 

 راستگوئی باعث آرامش است و دروغگوئی باعث دلهره و

 اضطراب...

 

 هر کس حسادت را رها کند ... محبت مردم را به دست خواهد

 آورد...

 

صبر کلید موفقیت است...

 

بهترین عبادت به کار انداختن نیروی تفکر و عقل است ...

 

ارزنده ترین مرحله خرد ... خودشناسی است ....

 

 

 هدیه کینه را از دلها  میزداید ....

 

 

 

 

 


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

2885:کل بازدید
2:بازدید امروز
0:بازدید دیروز
درباره خودم
کمک یک معتاد به یک معتاد دیگر
محمد گمنام
مرده بودم زنده شدم
لوگوی خودم
کمک یک معتاد به یک معتاد دیگر
اشتراک